یک فیلم طنز و کمدی به کارگردانی عببی کوهن Abby Kohn و مارک سیلورستین Marc Silverstein می باشد که محصول 2018 کشور ایالات متحده آمریکا می باشد.

این فیلم به وقت ایران در تاریخ 1397/01/31 به اکران و انتشار می رسد و بازیگران مطرحی همچون ایمی شومر Amy Schumer کمدین مشهور آمریکایی، میشل اینگرید ویلیامز Michelle Ingrid Williams، امیلی راتایکوفسکی Emily Ratajkowski مدل و بازیگر مطرح آمریکایی در فیلم احساس خوبی دارم I Feel Pretty 2018 ایفای نقش می کنند.

 

  • چکیده ای از داستان فیلم احساس خوبی دارم I Feel Pretty 2018 :

داستان فیلم روایت خانمی را دارد که کاملا معمولی و مثل سایر خانم ها است ولی دچار کمبود اعتماد به نفس و امید به زندگی شده است. یک روز از جای خوابش بیدار می شود و در خود احساس می کند که زیباترین زن جهان است و اعتماد به نفس بالایی هم دارد با اینکه ظاهرش همچنان ساده و بدون تغییر است! این احساس از کجا آمد و چگونه او را متحول کرده است.


TayneVideo | دانلود جدیدترین فیلم و سریال ها فیلم ,pretty ,خوبی ,feel ,pretty 2018 ,feel pretty ,خوبی دارم ,احساس خوبی ,داستان فیلم منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

شرکت بازرگانی همراهان پیشرو تجارت سپیدار افرا تجارت الکترونیک انتظار فانتزی Nill_daily پورتال و سایت تفریحی خبری ایرانیان تور نوروز همه چی موجوده